هستیهستی، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه و 19 روز سن داره

هستی عشق مامان

نظرات (4)

محراب و مليكا
22 تیر 92 11:16
عكساي هستي رو بزرگتر بزارين تا بتونيم صورت ماهشو ببينيم

ني ني من تو جشنواره ني ني شكمو شركت كرده و براي برنده شدن نياز به راي تون داره ممنون مي شم كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . بازم ممنونم


چشم عزیزم حتما
طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون
27 تیر 92 20:54
اگه میخوای وبلاگ نی نی خوشگلتو به طور اختصاصی طراحی کنی، طوری که عکسش توی قالب استفاده بشه، من میتونم این کارو برات انجام بدم...

http://designer123.blogfa.com/


چطوري عزيزم
بهار مامانه برسام
28 تیر 92 5:42
وای وای وای....هزارماشالله چه دخمل خانم و نازی جونم عزیزم هزارماشالله خیلی ملوسی مامانیه مهربونش انشاالله خوشبختی و عاقبت به خیر شدن نازگلتون رو ببینید
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
8 مرداد 92 15:27
سلام یه خواهش دارم میشه بیای به سایتم و بادیدن عکس نی نی شکموی من بهش رای بدی فقط کافیه کد 199 رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنی ممنونت میشم اگه بتونی این کارو برام بکنی و بهم خبر بده تا هم ازت تشکر کنم و هم تعداد رای ها رو داشته باشم اگه تونستی با چند تا سیم کارت بفرستی که خیلی بهتر
اگه کاری داشتی منم در خدمتم دوست خوبم فقط بدونتو این شبهای عزیز با این کارت دلمو شاد میکنی



سلام من راي دادم فقط يادم رفت بهت بگم.